سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی و ترویجی مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی خرما

کارگاه آموزشی و ترویجی مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی خرما در مرکز آموزش شهیدخیابانیان و نخلستان‌های بخش نصرت آباد شهرستان زاهدان برگزار شد.

بهزاد شهرکی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی با آخرین دستاورد‌های علمی و تحقیقاتی نحوه مبارزه با آفت قرنطینه‌ای سوسک سرخرطومی حنایی خرما ویژه کارشناسان و اعضای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان بسیج سازندگی و گروه جهادی حیدریون پایگاه بسیج سازمان جهادکشاورزی استان و انتقال تجربیات علمی و عملی به سایر اعضا و بهره‌برداران بخش کشاورزی در مواجهه با خطرات آفت مذکور عنوان کرد.

 بهزاد شهرکی بیان داشت بر اساس تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان جهادکشاورزی با سازمان بسیج سازندگی استان در سال جاری برای ۳پروژه آموزشی، شامل پروژه آموزشی، ترویجی و اجرایی مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی خرما، مبارزه با ملخ صحرایی و مبارزه با عوامل خسارت زای طبیعی (طوفان، سیل و ...) برنامه آموزشی و ترویجی ویژه اعضای بسیج سازندگی در قالب سازه‌های ترویجی پیش بینی شده است که در مواقع بحرانی به صورت عملیاتی و میدانی وارد عرصه‌های کشاورزی و تهدیدات احتمالی شوند.

بدیهی است این کارگاه ۲ روزه (تئوری و عملی) با حضور بیش از ۵۰ نفر و همزمان به صورت وبیناری از طریق شبکه برکت استانی با ۴۰ نقطه اتصال برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.