سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن ازدواج ۶۵۰ زوج شیعه و اهل سنت در هرمزگان+ تصویر

بمناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) ،جشن ازدواج آسان ۶۵۰ نوعروس و تازه داماد شیعه و اهل سنت هرمزگان در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

 در این مراسم ۶۵۰ سری جهیزیه شامل هفت قلم کالای ضروری زندگی شامل فرش، جارو برقی، اجاق گاز، کولر، تلویزیون، یخچال و وسایل آشپزخانه به زوج‌های جوان اهدا شده است.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان است گفت: این جشن با همکای قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران، شهرداری بندرعباس و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

سردار مارانی گفت: هفته وحدت، فرصت ارزشمندی بر اهمیت وحدت در جامعه اسلامی به عنوان یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های پیشرفت و بالندگی یک جامعه است.

وی گفت: همه وظیفه داریم با هوشیاری، دسیسه‌های دشمنان اسلام را به خوبی شناسایی و با حفظ انسجام درونی و وحدت همه جانبه در برابر آن ایستادگی کنیم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگوسازی و گسترش فرهنگ ازدواج آسان را از اهداف این برنامه وحدت‌بخش دانست و گفت: ایران اسلامی خصوصا استان هرمزگان یکی از اصلی‌ترین مظاهر زیبای وحدت در جهان اسلام است.

مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان هرمزگان در بوستان غدیر بندرعباس و با دعوت عمومی از مردم برگزار شد.

جاری شدن خطبه عقد، مولودی خوانی، اجرای برنامه طنز، آتش بازی و اجرای موسیقی آیینی از بخش‌های مختلف این مراسم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.