سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در نواحی شمالی کشور

سازمان هواشناسی برای شمال غرب و مناطقی از شمال کشور رگبار و باران‌های پاییزی پیش‌بینی کرده است.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، دمای هوا برای نواحی شمالی کشور ۱۰ درجه روند کاهشی را طی امروز و فردا خواهد داشت. در استان‌های ساحلی و اردبیل این کاهش دما اتفاق خواهد افتاد.

امروز و فردا باید منتظر بارش از نوع پاییزی در نواحی غربی و شمالی کشور باشیم و بارش باران در استان‌های کرمانشاه،کردستان، زنجان، همدان و مرکزی اتفاق می افتد.

شدت بارش‌های احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد روان‌آب در نواحی کوهستانی را برای استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران دارد. از فردا چهارشنبه ۱۲ مهر علاوه بر این استان‌ها در استان‌های گلستان و خراسان شمالی نیز همین اتفاق رخ خواهد داد؛ شدت بارش‌ها به گونه‌ای خواهد بود که احتمال سیلابی شدن را دارد و برای این مناطق هشدار نارنجی هم صادر شده است.

همچنین امروز وزش باد نسبتا شدید را در نواحی شرقی و مرکزی و جنوب غرب کشور  داریم. از فردا چهارشنبه ۱۲ مهر وزش باد بر روی دریای خزر باعث مواج شدن می شود و ارتفاع آب تا ۲ متر بالا می آید. پیش بینی می شود در روز پنجشنبه ۱۳ مهر برای آب های جنوبی کشور در خلیج فارس و دریای عمان ارتفاع موج به ۳ متر هم برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.