سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناپایداری های جوی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: ناپایداریهای جوی همراه با افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد و همچنین بارشهای پراکنده از عصر چهارشنبه این هفته مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

مرتضی اثمری گفت: بارشهای پراکنده باران در این مدت به ویژه در شمال‌غرب استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: وضعیت جوی مناطق مختلف استان خراسان رضوی تا پایان وقت فردا ، سه شنبه طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی پایدار است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر همین اساس در نواحی باد خیز استان به ویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: میانگین دما تا روز سه شنبه هفته جاری در خراسان رضوی روند افزایشی داشته و از روز پنجشنبه روند کاهشی خواهد داشت.

اثمری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و کلانشهر مشهد نیز طی این مدت نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۷ درجه را به ثبت رسانده است.

وی گفت: در این مدت بیشترین میزان وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت رخ داد و دمای امروز هوای شهر مشهد در گرمترین ساعت به ۲۹ و در خنک ترین ساعات به ۱۴ درجه سلسیوس می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.