سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

همایش «هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی» برگزار می‌شود

اسدی‌زاده زمان برگزاری همایش«هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی»  را ساعت ۸ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۱۳ مهر ماه اعلام کرد.

مجتبی اسدی‌زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: «هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی» با همکاری انجمن روابط عمومی استان، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان و استانداری کرمان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار می‌شود.

او با دعوت از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان، اهالی رسانه، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت آپ‌ها و شرکت‌های خصوصی برای شرکت در این همایش افزود: علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت www.۰۰۰۰.ir ثبت‌نام کنند.

اسدی‌زاده تصریح کرد: محمدجواد رستمی مدرس دانشگاه، فناور برتر کشور و استان، عباس معاذ‌اللهی دکتری مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی و رباتیک از دانشگاه صنعتی شریف، حسین نوذری فعال حوزه کسب و کار‌های نو و رضا گنجوی مدرس بازاریابی و برندینگ سخنرانان همایش خواهند بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، مهلت ثبت‌نام شرکت در همایش «هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی» را تا پایان روز چهار‌شنبه ۱۲ مهرماه اعلام کرد و افزود: گواهی این دوره از سوی پارک علم و فناوری استان صادر می‌شود.

اسدی‌زاده، چگونگی تاثیر هوش مصنوعی بر برندها، شروع بازاریابی با هوش مصنوعی، علم هوشمندسازی بازاریابی را از جمله محور‌های همایش عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.