سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ارسال آثار برای دریافت مهر اصالت ملی

مهلت هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان برای ارسال آثار ویژه دریافت مهر اصالت ملی تا ۱۲ مهرماه تمدیدشد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: هنرمندان صنایع‌دستی برای شرکت در رویداد مهر اصالت ملی می‌توانند حداکثر تا ۱۲ مهرماه، تصویر و فیلم دو نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به آدرس ایمیل handicraftsemnan@gmail.com ارسال کنند.

سمانه سلطانی‌پور افزود: برای راهنمایی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، بخش ویژه‌ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری مهر اصالت به آدرس https://semnan.mcth.ir اختصاص‌یافته و نمونه برگه‌های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام شده است.

سلطانی پور گفت: دریافت‌کنندگان مهر اصالت در اولویت شرکت در نمایشگاه‌ها و مسیر برندسازی، بازاریابی و فروش آثار قرار می‌گیرند.

سمنان، امسال میزبان برگزاری داوری مهر اصالت منطقه‌ای با حضور استان‌های سمنان، تهران، مرکزی و قم است و آثار ارسالی برگزیده در این مرحله برای رقابت به مسابقه ملی ارسال می‌شود.

رویداد مهر اصالت هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و شاخص‌های اصلی ارزیابی در این داوری، اصالت اثر، مرغوبیت، نوآوری و بازاریابی است و سازگاری با محیط‌زیست و مسئولیت حقوق اجتماعی ازجمله پیش‌شرط‌های ارسال آثار است.

سلطانی پور افزود: هنرمندان متقاضی شرکت در این رویداد، در صورت هرگونه پرسش در خصوص روند ثبت‌نام و ... می‌توانند با شماره ۳۳۳۰۰۰۷۵ داخلی (۱۴۸) سرکار خانم رهبر تماس بگیرند.

در شش دوره قبل، درمجموع ۵۳ اثر از استان سمنان موفق به دریافت مهر اصالت ملی شده و ۹ اثر هنرمندان استان نیز موفق به دریافت مهر اصالت بین‌المللی صنایع‌دستی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.