سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از بنیان‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان گفت: یکی از بنیان‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است و به عنوان یک تکلیف شرعی تلقی می‌شود.

 آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز با حضور در آیین راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز با بیان اینکه جنایت‌های اسرائیل با پشتیبانی آمریکا انجام می‌شود، گفت: ما مصمم هستیم در کنار خواهران و برادران فلسطینی با اسرائیل و آمریکا بجنگیم.

او  افزود: هرگاه این موضوع از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شود ملت ایران در آمادگی کامل برای جنگ با آمریکا و حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطینی قرار دارد.

 زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان با اشاره به حضور اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: پیام این راهپیمایی بیعت با رهبری و اعلام مبارزه با استکبار جهانی است.

  آیت الله موسوی جزایری بامبارزه با استکبار جهانی را از آموزه‌های دین و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:  یکی از بنیان‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار است و به عنوان یک تکلیف شرعی تلقی می‌شود.

او ادامه داد: ملت ایران نه تنها با آمریکا به عنوان مظهر استکبار، بلکه با همه گروه‌های پیرو این خط سر ستیز دارد.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان افزود: اسلام طرفدار مستضعفان است و افراد اهل استکبار، در تقابل با دین اسلام قرار گرفته‌اند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز از ساعت ۹ صبح از فلکه پادادشهر اهواز آغاز شد و تا مقبره آیت‌الله بهبهانی در مسیر اتوبان آیت‌الله بهبهانی ادامه یافت و منوچهر متکی، وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، سخنران پایانی این مراسم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.