سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فراجا:

پیوند مردم با انقلاب ناگسستنی است

جانشین فراجا با بیان اینکه پیوند مردم با انقلاب ناگسستنی است، گفت: نهضت انقلاب اسلامی زنده است.

سردار قاسم رضایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سعید پناهی‌فر اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در این مراسم نشان‌دهنده پیوند محکم مردم با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های شهدا‌ست.

وی با بیان اینکه یاد دفاع مقدس، همچنان زنده است، افزود: لرستان ۶۵۵۵ شهید را تقدیم انقلاب کرده و این تعداد شهید نشانی بر شهیدپروری مردم این استان است.

جانشین فراجا با تأکید بر اینکه نهضت انقلاب اسلامی، راه شهدا و راه امام راحل (ره) زنده است، عنوان کرد: ندای لبیک یا رسول‌الله و لبیک یا امام‌حسین (ع) در سرتاسر ایران اسلامی گسترده شده‌است.

وی با تأکید به اینکه ۶۵۵۵ شهید لرستان، سرمایه بزرگ معنوی برای انقلاب است، بیان کرد: شهدای مدافع و شهدای امنیت نماد این استان برای استمرار راه شهدا است.

رضایی با بیان اینکه کوهدشت با ۴۵۱ شهید در دوران دفاع‌مقدس خط‌شکن بوده‌است، گفت: این شهرستان امروز نیز حافظ امنیت و ارزش‌های دفاع مقدس است.

جانشین فراجا با تأکید به اینکه دفاع مقدس ادامه دارد، ابراز کرد: قیام شهید پناهی‌فر قیام امنیت و مقارن با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است و این شهید حلقه وصل این مناسبت‌ها است.

رضایی با بیان اینکه با شهید پناهی‌فر سال گذشته در اوج فتنه در بندرعباس آشنا شدم، اظهار داشت: این شهید تا پاسی از شب در مقابل اغتشاشگران خود را فدایی ملت می‌کرد و در مقابل اغتتشاشگران شجاع، نترس و بصیر بود.

وی با تأکید به اینکه شهید پناهی‌فر در اوج فتنه به‌صورت شبانه‌روزی در صحنه حضور داشت، افزود: هفته گذشته به دیدار این شهید در بندرعباس رفتم و نشانه‌های شهادت را می‌شد از چهره‌اش تماشا کرد.

جانشین فراجا با بیان اینکه شهید پناهی‌فر نمادی از شهدای دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: به خانواده این شهید که همچنین فرزندی را تحویل جامعه دادند، باید تبریک گفت.

وی با تأکید به اینکه شهید پناهی‌فر همه اوصاف یک مجاهد را داشت، بیان کرد: به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی باید شهید بود تا شهید شوی، شهید پناهی‌فر مصداق این جمله بود.

رضایی با بیان اینکه پیام شهید پناهی‌فر، وحدت، لبیک یا خامنه‌ای و پاسداری از حریم ولایت است، اظهار داشت: امروز مردم کوهدشت پیام این شهید را گرامی داشتند.

وی با تأکید به اینکه راه شهدا ادامه‌دهنده راه ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: شهید پناهی‌فر مدافع آرامش کشور در مقابل همه ناهنجاری‌هاست و با قاچاق موادمخدر و قاچاق کالا مقابله می‌کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.