سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب دانشگاه ایلام آغاز شد

عملیات ساخت مخزن یک‌هزار مترمکعبی آب دانشگاه ایلام امروز در مراسمی با حضور مسئولان آب و فاضلاب (آبفا) استان و دانشگاه آغاز شد.

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای استان ایلام در مراسم آغاز عملیات ساخت مخزن یک‌هزار مترمکعبی آب دانشگاه ایلام اظهار کرد: مخزن یک هزار متر مکعبی بتنی ذخیره آب شرب دانشگاه ایلام در منطقه بانگنجاب احداث خواهد شد.

امیر باقی افزود: پروژه مخزن آب یک هزار مترمکعبی، شامل احداث یک باب مخزن بتنی به حجم یک هزار مترمکعب و همچنین اجرای عملیات پاینپگ مخزن، احداث حوضچه شیرآلات خروجی و خرید و نصب شیرآلات است.

وی ادامه داد: تأمین آب مجموعه پردیس دانشگاه ایلام و ایجاد تعادل در فشار شبکه آب و جلوگیری از نوسانات مصرف به منظور ارائه خدمات پایدار از اهداف نهایی این طرح است.

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای استان ایلام مطرح کرد: برای احداث این مخزن ۴۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی طرح آبرسانی به شهر‌ها تخصیص یافته و پیمانکار نیز مشخص شده است.

باقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با رعایت استاندارد، عملیات اجرایی احداث تا بهره برداری از این مخزن در مدت زمان چهار ماه انجام خواهد شد.

وی مساله کمبود آب در سطح استان و کشور را به عنوان چالشی عمده برشمرد و افزود: مدیریت مصرف و بهینه سازی آن، راهکار اصلی کنترل بحران کمبود آب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.