سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶ هزار سالمند بوشهری تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از جمعیت ۹۰ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد این استان، ۲۶ هزار نفر آن سالمندان بالای ۶۵ سال هستند.

عباس روشن روز یکشنبه در حاشیه سرکشی از منزل سالمندان اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان بزرگترین نهاد حمایت از سالمندان، مفتخر به ارائه خدمات دائمی به این قشرعزیز از جامعه می‌باشد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد خدمات متنوعی به مددجویان سالمند تحت حمایت بر اساس نوع نیاز آن‌ها ارائه می‌کند افزود: این نهاد در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی استان و همراه کردن مسئولان و مؤسسات و مراکز نیکوکاری و مشارکت حامیان و خیران خدمات بیشتری به سالمندان تحت حمایت ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: سالمندان در طول سال خدمات متنوع و مستمری از جمله کمک‌هزینه معیشت، خدمات بهداشتی و درمانی، تأمین جهیزیه فرزندان، وام کارگشایی، ودیعه مسکن، اردو‌های زیارتی، هزینه‌های نگهداری، تأمین مسکن و ارائه خدمات عمرانی، آموزش‌های فکری، فرهنگی و مشاوره‌ای و خدمات معافیت نظام وظیفه فرزندان تحت تکفل بهره‌مند هستند.

روشن ادامه داد: با عنایت به قرار گرفتن در آستانه چهاردهمین دوره تکریم سالمندی مصادف با روز جهانی و به منظور و ترویج و احیا ارزش‌های اسلامی در راستای تجلیل و تکریم سالمندان و نظر به مسئولیت این نهاد دراین زمینه، برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.