سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال دولت از مشارکت بخش خصوصی در ساخت شهر ساحلی خلیج‌فارس

استاندار هرمزگان از استقبال دولت برای مشارکت بخش خصوصی در ساخت شهر مدرن و ساحلی خلیج‌فارس خبر داد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به استقبال از مشارکت بخش خصوصی برای احداث شهر مدرن و ساحلی خلیج‌فارس گفت: برای سرعت دادن به کار‌های مرتبط با این شهر نیاز است از طریق بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی از ظرفیت این بخش استفاده کرد. 

او با تاکید بر اینکه سکونتگاه‌های جدید ساحلی یکی از نیاز‌های اصلی کشور است، افزود: مهم‌ترین شهر ساحلی که باید بر روی آن تمرکز شود شهر ساحلی خلیج‌فارس در مجاورت بندرعباس است.

استاندار هرمزگان گفت: شهر ساحلی خلیج‌فارس یک شهر ملی با ویژگی‌های خاص است و تاکید داریم شهری مدرن و ویژه باشد که بتواند خود را به عنوان یک شهر شاخص در سطح کشور و منطقه معرفی کند.

مهدی دوستی گفت: با توجه به طرحی که برای این شهر آماده شده می‌توان این آرزوی ملی را به حقیقت تبدیل کرد و شهری مدرن تاسیس کرد.

او با تاکید بر اینکه این شهر بستر توسعه خواهد بود و تمام مدیران مرتبط باید برای اجرای این طرح همت داشته باشند، گفت: برای سرعت دادن به کار‌ها نیاز است از طریق بسته‌های سرمایه گذاری و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی از ظرفیت این بخش نهایت استفاده را کرد.

دوستی افزود: در حوزه اعتبارات مرتبط با طرح‌های پژوهشی باید بیشترین اعتبارات صرف مطالعات در خصوص زنجیره‌های ارزش و مهارت ورزی در صنایع باشد تا بتوان بر آن اساس مشکلات این حوزه را کم و به توسعه اشتغال و کارآفرینی کمک کرد.

استاندار هرمزگان موازی کاری در طرح‌های پژوهشی را یک آفت برشمرد و گفت: دستگاه‌هایی که مطالعات مشترک در خصوص موضوعات یکسان دارند باید از موازی کاری خودداری کرده و از نتایج مطالعات و طرح‌های پژوهشی یکدیگر استفاده کنند تا بودجه مرتبط با طرح‌های پژوهشی به نیاز‌های اساسی استان در حوزه تحقیق و پژوهش تخصیص یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.