سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان در استان برگزار شد.

موعود بنیادی فرد با اشاره به اینکه جانفشانی‌های شهدا در سال‌های جنگ تحمیلی، امنیت، آرامش و اقتدار کنونی کشور را به ارمغان آورده است اظهار کرد: این برنامه‌ها با شعار "ما متحدیم" و به همت ادارات و نمایندگی‌های ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی این استان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی در استان، همایش پیاده روی، جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، همایش دوچرخه سواری، تکریم از الگو‌های برتر عفاف و حجاب، دوره‌های دانش افزایی و مسابقات مختلف ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام بود.


بیشتر بخوانید


بنیادی فر خاطرنشان کرد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی مملو از حضور ورزشکارانی بود که برای حفظ وطن از شهرت و مدال قهرمانی گذشتند و پلاک رزمندگی به گردن آویختند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهدای ورزشکار الگو‌هایی برای ورزشکاران و مردم هستند تا به وسیله آن‌ها روح خودمان را برای قهرمانی‌های بزرگ در عرصه‌های بین المللی بسازیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.