سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی:

حماس با تحمیل اراده خود بر اسرائیل دستاورد بزرگی کسب کرد

یک شبکه صهیونیستی گزارش داد حماس موفق شده تا خواسته‌های خود را به اسرائیل تحمیل کند و این یک دستاورد بزرگ است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، حماس موفق شد ارتش (رژیم) اسرائیل را مجبور کند که تسلیم شود و دستاورد‌های بزرگی کسب کرد؛ زیرا مجبور شد با بازگشت و ورود هزاران نفر از شهروندان ساکنان غزه به اراضی اشغالی برای کار موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مسئولان صهیونیستی به دنبال راهپیمایی‌های بازگشت در مرز‌های شرقی نوار غزه و آتش سوزی‌ها و تیراندازی در داخل اراضی اشغالی فلسطین، مجبور شدند گذرگاه‌های غزه را ببندند، ولی بالاخره در برابر حماس تسلیم شدند و گذرگاه‌ها را باز کردند تا کارگران فلسطینی وارد فلسطین اشغالی شوند.

در همین راستا، منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، رژیم صهیونیستی به بهانه اعیاد یهودی به مدت ۲ روز همه گذرگاه‌ها با کرانه باختری و نوار غزه را بست.

پیش از این رژیم صهیونیستی از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) و به دنبال از سرگیری اعتراضات و تظاهرات فلسطینی‌ها در اطراف نوار غزه، عبور و مرور کارگران فلسطینی از غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ از طریق گذرگاه بیت حانون «ایرز» را ممنوع اعلام کرده بود.

در پی ادامه محاصره غزه و تعطیلی گذرگاه‌های این باریکه، جوانان فلسطینی جمعه گذشته ارسال بالُن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را از سر گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.