سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: تیم پرسپولیس دست پر از قطر برمی گردد/ تعطیلات لیگ برتر برای فوتبالمان خوب نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان می‌توانند از پس حریف قطری خود برآیند و دست پر از قطر برگردند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با  تیم الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم پرسپولیس زودتر به قطر رفته است، برای اینکه با شرایط آب و هوایی آنجا آشنا شود و آمادگی اش را بهتر کند و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. به طور حتم تیم پرسپولیس بازی خوبی ارائه می‌دهد و ان شا الله مهاجم جدید هم در شرایط خوبی قرار بگیرد و به تیم کمک کند.

او افزود: تیم پرسپولیس بعد از بازی با النصر شرایط بهتری را در تمرینات رقم زده است. بازی سختی در قطر دارد، اما سرخپوشان از عهده آن برمی آیند و امیدوارم بتوانند بازی خوبی ارائه بدهند و با نتیجه خوب از آن‌جا برگردند.

درخشان درباره اینکه تیم الدحیل قطر را با بازیکنان بزرگش همانند کوتینیو را چه طور می‌بیند، گفت: این تیم قطری بازیکنان خوب و گران قیمتی را خریداری کرده است و کیفیت بازی شان بهتر شده است. تیم‌های عربی دیگر مثل سابق نیستند و تغییرات زیادی پیدا کردند و همین تغییرات باعث می‌شود نحوه بازی شان و روحیه شان عوض شود و به طور حتم الدحیل تیم قوی خواهد بود و بازی راحتی نخواهیم داشت. البته پرسپولیس هم تیم بزرگی است و می‌تواند از پس حریف خود برآید. به نظرم اگر پرسپولیس خودش باشد و بتواند بازی خود را ارائه بدهد به طور حتم می‌تواند بازی خوبی در قطر انجام بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه وحید امیری و مهدی ترابی مصدومان پرسپولیس شاید به بازی با الدحیل قطر نرسند، گفت: این ۲ بازیکن خوب و باکیفیت هستند و خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند و امیدوارم به این بازی برسند و بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.

او درباره اینکه ۳ بازیکن امید پرسپولیس به اردوی این تیم در قطر اضافه شدند، اما عنایتی انتظار داشت که این بازیکنان در هانگژو بمانند و به تیم ملی کمک کنند، گفت: پرسپولیسی‌ها خودشان نیاز به این بازیکنان دارند و لیگ قهرمانان آسیا اعتباری برای فوتبال ایران است. تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی آن قدر قدرتمند نیستند که بخواهند مشکلی برای تیم امید به وجود آورند. تیم امید بازیکنان خوب و باکیفیتی  دارد که می‌توانند هر لحظه به تیم ملی کمک کنند. در چند بازی قبلی از یاسین سلمانی و محمد عمری در مسابقات مقدماتی المپیک زیاد استفاده نمی‌شد و فقط در بازی‌های آسیایی زیاد از آن‌ها استفاده شده است. تیم ملی امید مهره‌های زیادی دارد که ان شا الله از آن بازیکنان استفاده کنند تا بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

درخشان درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر فوتبال را چطور می‌بیند، گفت: این تعطیلات اصلا برای فوتبالمان خوب نیست و تیم‌ها در شرایط خوبی قرار نمی‌گیرند. در هر صورت این تصمیم گرفته شده و اجرا می‌شود و دیگر نمی‌شود کاری کرد. به نظرم این موضوع در روند تیم‌ها تاثیرزیادی می‌گذارد و به طور حتم این تاثیر را در ادامه لیگ می‌بینیم.

نتیجه بازی را چه طور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم که پرسپولیس در قطر یک بر صفر برابر الدحیل برنده می‌شود. همچنین آرزوی موفقیت برای پرسپولیس دارم و ان شا الله این تیم دست پر برگردد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
آقا این درخشان نظریه پرداز دیگه کیه!!! ؟؟؟دائما نظر صادر میکنه؟؟؟
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
آقا این درخشان نظریه پرداز دیگه کیه!!! ؟؟؟دائما نظر صادر میکنه؟؟؟