سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تألیف سالیانه ۶۰ کتاب زندگی‌نامه شهدا در استان یزد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: در نظر داریم در سال حداقل ۶۰ عنوان کتاب با موضوع خاطرات شهدا و رزمندگان در استان تولید شود.

زارع مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در آیین رونمایی از کتاب آخرین عکس در بافق گفت: یکی از افتخارات ما این است که در حوزه‌ی چاپ و نشر خاطرات رزمندگان و شهدا با توجه به ابلاغ کشوری و با حمایت‌های مسئولین استان و شهرستان ها، سرآمد هستیم.

او افزود: امسال در ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب، مقرر شد که در شش ماه اول سال، ۱۵ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی تا پایان شهریور ماه، رونمایی کنیم.

 زارع بیان کرد: کتاب آخرین عکس، خاطرات شهید محمد جواد فتوحی بافقی، به نویسندگی کاظم عباسزاده بافقی، یکی از این کتاب‌ها است.

او گفت: این کتاب را باید نوجوانان و جوانان مطالعه کنند تا با سبک زندگی و اخلاق و رفتار کسانی که برای دفاع از میهن، حفظ عفاف و آبرو از هستی، جان و مال خود گذشتند، آشنا شوند.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاغ مقدس استان یزد گفت: شهید فتوحی یکی از رزمندگانی است که شش ماه از زندگی مشترکش نگذشته بود، ولی اولویت اولش حفظ خاک، ناموس و جمهوری اسلامی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.