سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات هدفمند باید انجام شود

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات در همه سطوح و به صورت گسترده و هدفمند باید انجام شود.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه هرچه آموزش‌ها گسترده‌تر و هدفمند‌تر باشد تاثیر مثبتی در روند اجرای انتخابات دارد، اظهار کرد: از همه‌ ظرفیت‌های معتمد مردمی برای هیئت‌های نظارت استفاده شود چرا که مردم میدان‌دار اصلی انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات در همه سطوح و به صورت گسترده و هدفمند باید انجام شود که به طور قطع در برگزاری مطلوب انتخابات تاثیر مثبتی دارد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: به فرمانداران تاکید شده است در انتخاب معتمدان برای معرفی به هیات‌های نظارت از قشرهای مختلف مردم استفاده شود زیرا مردم میدان‌دار اصلی در انتخابات هستند.

میرزایی گفت: برای اجرایی شدن چهار راهبرد ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، هیئت‌های اجرایی نقش اساسی را دارند و فرمانداران در انتخاب هیئت‌های نظارت باید دقت نظر و حساسیت ویژه‌ای داشته باشند‌.

وی با اشاره به لزوم ادامه بازدیدهای مستمر و هدفمند گروه بازرسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از فرمانداری‌ها و تهیه طرح امنیت و اطلس امنیت انتخابات تاکید کرد: جلسات کمیته‌های ستاد انتخابات استان به‌صورت جدی و مستمر نشست‌های خود را برگزار و گزارش فعالیت‌ها را در جلسات ستاد انتخابات استان ارائه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.