سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کهن آوا‌های تنبور و موسیقی کردی

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کهن آوا‌های تنبور و موسیقی کردی در روستای بان زلان شهرستان دالاهو برگزار و نفرات برتر در چهار رده سنی معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه که با حضور پرشور علاقه‌مندان در روستای بان زلان با حضور هیات داوران و مسئولان شهرستانی برگزار شد، در رده سنی نونهالان ارشا کاکایی رتبه اول و ثمر عباسی و سپنتا احمدی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان هم سیدسیروان یادگاری و سارا کاکایی به صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند، رها افضلی و ایوب عباسی و یوسف عباسی و کیارش بازی دار هم به ترتیب و به صورت مشترک رتبه دوم و سوم را به دست آوردند.

یاسمین محمدی، امیرحسین محمدی و کیا صفری در رده جوانان الف به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رده جوانان ب گروه داوران جهاندار ملکی و آتوسا فرهادی مشترکا دوم و مهسا لطفی هم سوم شد.

در بداهه نوازی جوانان همایون کاکی اول امیرحسین شمس دوم و حافظ کریمی سوم شد و در بداهه نوازی نوجوانان هم سیدابوالفضل دوستی به مقام نخست رسید.

در هفتمین جشنواره کهن آوا‌های تنبور بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در رده سنی نونهالان هفت اثر، نوجوانان ۱۲ اثر، جوانان الف هفت اثر و در رده سنی جوانان ب هم هفت اثر راهی مرحله نهایی شدند و این در حالی است که در بخش بداهه نوازی هم هفت اثر به مرحله نهایی راه یافت که درپایان و در مجموع به ۱۵ نفر از کسانی که نمرات لازم را کسب کردند در بخش‌های مختلف جوایزی اهدا شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.