سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته ششم بوندس لیگا؛

هوفنهایم ۱ - دورتموند ۳/ شاگردان ترزیچ به صدر رسیدند

تیم دورتموند با نتیجه سه بر یک از سد میزبانش هوفنهایم عبور کرد.

در چارچوب هفته ششم بوندس لیگا آلمان، هوفنهایم میزبان بروسیا دورتموند بود که زنبورها موفق شدند با نتیجه سه بر یک میزبانشان را شکست دهند.

زنبور‌ها از همان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفتند و میزبان را تحت فشار قرار دادند تا اینکه با اشتباه آنتونی بروکس مدافع هوفنهایم و توپ‌ربایی یولیان برانت، نیکلاس فولکروگ از روی پاس گل او موفق شد دروازه اولیور باومن را باز کند. اما چندان طولی نکشید تا با اشتباه و خطای سهل‌انگارانه متس هوملس روی آنتون اشتاخ، یک پنالتی به سود هوفنهایم گرفته شود و آندری کراماریچ با قرار گرفتن در پشت توپ، آن را تبدیل به گل کند. 

شاگردان پلگرینو ماتاراتزو پس از به ثمر رساندن گل تساوی‌بخش، کمی رویکرد تهاجمی‌تری به خود گرفتند، اما در نهایت اتفاقی نیفتاد تا در واپسین دقایق نیمه اول، پس از دفع ناقص ارسال مالن توسط باومن، مارکو رویس در برگشت توپ موفق شد آن را به تور دروازه هوفنهایم بچسابند تا نیمه اول با پیروزی دورتموند به پایان برسد.

در نیمه دوم، هوفنهایم شروع بهتری داشت و موفق شدند به چندین موقعیت دست یابند که البته ثمری برای‌شان نداشت. از سوی دیگر، شاگردان ادین ترزیچ چندان عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشتند و حتی نسبت به نیمه اول، بی‌برنامه‌تر و سردرگم‌تر ظاهر شدند. با اخراج رامی بن سبعینی در دقیقه ۷۱ پس از دریافت کارت زرد دوم که آن را تنها ۶ دقیقه پس از کارت زرد اولش دریافت کرد، کار دورتموند در پریزرو آرنا حتی سخت‌تر هم شد.

 با این حال خلاف جریان بازی، این جولین ریرسون بود که باز هم در واپسین دقایق دروازه هوفنهایم را باز کرد تا آب سردی روی امید‌های آن‌ها برای بازگشت به بازی ریخته باشد. در نهایت شاگردان ادین ترزیچ موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند با پیروزی ۳-۱ مقابل هوفنهایم شدند که ضمن ادامه یافتن روند بردهای‌شان، بتوانند به‌طور موقت به صدر جدول برسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.