سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات مالی تمامی طرح‌های منطقه آزاد چابهار در حال شده است

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: مشکلات پیش رو از جمله مالی تمامی طرح‌های منطقه آزاد چابهار حل شده است.

 امیر مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار با محمد کرمی گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های یک ساله سازمان را در سفر به زاهدان در هفته دفاع مقدس بیان کرد.

وی به همراه جمعی از معاونان و مدیران در سفر به زاهدان و نشست با استاندار بیان کرد: این سازمان در ادوار گذشته کار‌های زیادی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی انجام داده که در خور توجه است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: با وجود مشکلات و فراز و نشیب‌های سازمان در انتهای سال ۱۴۰۰ و تا پایان نیمه اول ۱۴۰۱، هم اکنون از پروژه‌های عمرانی تعریف شده، همه پروژه فعال و در حال اجراست و قابل ذکر است پنج پروژه به بهره برداری رسیده که از مهمترین آن‌ها ساخت شبکه آبرسانی به روستای تاریخی تیس بوده که این پروژه جمعیت هدف ۱۵ هزار نفری را در بر می‌گیرد و مبلغ هزینه شده برای تحقق این امر بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: پروژه ساخت و بهره برداری از انبار سرپوشیده با بیش از ۸۰ میلیارد تومان هزینه از دیگر طرح‌های عمرانی منطقه آزاد است.

مقدم همچنین گزارشی از تبدیل منطقه منفصله ریمدان به قطب اقتصادی جدید منطقه آزاد ارایه کرد و افزود: از ۶ هزار هکتار، ۲۰۰ هکتار در حال آماده سازی و محدوده آن با دیوار‌های بتنی محصور شده در حوزه ریمدان هم اکنون برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی آب و برق در حد نیاز تامین شده است.

وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار خودش را هماهنگ با مجموعه استان می‌داند و آمادگی دارد برای انجام مسوولیت‌های اجتماعی در راستای ایفای به آن با هماهنگی دیگر دستگاه‌های استان اقدام کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.