سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار :

دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان جهشی برای توسعه و عبور از عقب‌ماندگی‌ها است

 رضا شریفی گفت:تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها و مسوولان باعث شد بخشی از زمان را از دست بدهیم و ترک فعل صورت گیرد.

 رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم استان باید جهشی برای توسعه و عبور از عقب‌ماندگی‌ها در این منطقه باشد، گفت: تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها و مسوولان باعث شد بخشی از زمان را از دست بدهیم و ترک فعل صورت گیرد.

 رضا شریفی در حاشیه نشست با مدیران روابط‌عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه افسران جنگ نرم در مواجهه با تهاجم همه‌جانبه دشمنان به معنای واقعی کلمه مدیران روابط‌عمومی هستند، بیان کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب باید جهشی برای توسعه و عبور از عقب‌ماندگی‌ها در این استان باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان افزود: یکی از عواملی که موجب شده تا بسیاری از مسائل و مشکلات استان همچنان ادامه پیدا کند عدم اجرای مصوباتی هست که باید در دهه ۸۰ به مرحله اجرا می‌رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها و مسوولان باعث شد بخشی از زمان را از دست بدهیم و ترک فعل صورت گیرد، اگرچه بخشی از فرامین معظم له مانند راه‌آهن، چاه نیمه چهارم و گازرسانی انجام شده؛ اما همه مصوبات عملیاتی نشده، باید آسیب‌شناسی کنیم تا از این فضا رها شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.