سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

وحدت و همدلی عامل پیشرفت و توسعه نظام و انقلاب است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) فرصت خوبی برای همدلی‌ها و کارگشایی برای مردم است.

حجت الاسلام سید عباس حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت هفته وحدت گفت: مرور تاریخ نشان می‌دهد در سایه اختلاف و تفرقه هیچگاه پیشرفتی صورت نگرفته است و با اتحاد و همدلی، جامعه به سمت کمال می‌رود.

او افزود: همه دغدغه‌ها و مشکلاتی که گروه‌ها و اقشار مختلف مردم بیان می‌کنند، با یک صدایی و همدلی مسئولان حل شدنی است و مشکلی نیست که قابل حل نباشد. 

حسینی تصریح کرد: مردم ثابت کرده اند همواره پای نظام و انقلاب در شرایط مختلف ایستاده اند و مسئولان باید با در سایه اتحاد و وحدت به مردم خدمت رسانی کنند و برای این مهم همصدا باشند.

امام جمعه بافق با گرامیداشت روز همبستگی با فلسطین گفت: انقلاب ما پشتیبان مردم فلسطین است و آمریکا بداند تا زمانی که مظلومی در بین ملت باشد، ایران دست از قیام و جهاد برنمی دارد.

او گفت: مستکبرین از آغاز انقلاب تا به امروز چالش‌های متعددی داشته اند و همچنان مشکل اصلی غرب رسیدن به سلاح ایران بود، اما امروز دغدغه آن‌ها ساخته شدن سلاح پیشرفته از سوی ایران است.

امام جمعه بافق بیان کرد: همه قشر‌های مردم و مسئولین، اهل قلم و رسانه برای آرامش و فضای شهر قدم و قلم بردارند و شهری در طراز انقلاب و مهدویت بسازند.

گفتنی است گرامیداشت روز آتش نشانی و هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات ارزنده آنان و هفته دفاع مقدس و... از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.