سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت آموزش خودمراقبتی در سطح مدارس

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز گفت:خود مراقبتی باید در سطح مدارس پیاده سازی شود تا افراد از نظر فردی، جسمی، ذهنی و عاطفی نحوه خودمراقبتی را فراگیرند.

کاوه حداد پور گفت: مهمترین منفعتی که از جنگ تحمیلی و با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی داشته ایم این است که به استقلال فکری و خودباوری علمی رسیده ایم و اثرات آن را در همه حوزه‌ها و حوزه سلامت مشاهده می‌کنیم.
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری البرز با مقایسه وضعیت حوزه سلامت در قبل و بعد از انقلاب گفت: اکنون بیش از ۱۴۰ هزار پزشک در حوزه‌های مختلف سلامت مشغول به فعالیت هستند که این مهم در سطح خاورمیانه و بسیاری از کشور‌ها سرآمد است.
وی گفت: در حوزه دارویی در قبل انقلاب ۲۵% تولید داشتیم که اکنون به برکت انقلاب اسلامی تولید دارو به بالای ۹۵% رسیده است و در سایر حوزه‌های پزشکی نیز اینگونه پیشرفت داشته ایم.
حدادپور تصریح کرد: اکنون بسیاری از بیماری‌ها را ریشه کن کرده ایم و این نتیجه خودباوری علمی در عرصه پزشکی و سلامت است.
وی گفت: در حوزه‌های خود مراقبتی بخش‌های مختلفی وجود داد و یکی از مهمترین کار‌هایی که باید انجام دهیم خودمراقبتی عاطفی، فردی و سلامتی است که نتایج اینگونه همایش‌ها در جامعه بسیار ثمربخش است و می‌بایست در سطح مدارس پیاده سازی شود تا افراد از نظر فردی، جسمی، ذهنی و عاطفی نحوه خودمراقبتی را فراگیرند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.