سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبرداری که ۵۰ شاکی داشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره پرونده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال با ۵۰ شاکی در شهرکرد خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جعفر نفر اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری با ۵۰  شاکی با شیوه و شگرد سرمایه گذاری جهت راه اندازی رستوران و فروشگاه زنجیره ای، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.  

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و با استفاده از ابزار‌های فنی و اطلاعاتی سرانجام متهم در یکی از محله‌های شهرکرد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


بیشتر بخوانید


این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتداء منکر اتهامات وارده شد، ولی در نهایت پس از مواجهه با دلایل و مستندات و شکات پرونده به چندین  فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال با ۵۰  شاکی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با قرار مناسب روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: مردم برای حل مشکلات و معظلات زندگی روزمره خود به افراد کارشناس و خبره  مراجعه نمایند و از مراجعه به افراد کلاهبردار تحت عناوین مختلف جهت پیشبرد اهداف خود جداً خودداری نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.