سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته وحدت در تمامی شهرستان‌ها تدوین شوند

استاندار لرستان گفت: برنامه‌های ویژه‌ی هفته‌ی وحدت در تمامی شهرستان‌های استان تدوین شوند.

فرهاد زیویار در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان، عنوان کرد: یکی از طرح‌های مهم برای مقابله با هجمه‌های ایجاد شده برعلیه نظام طراحی و تدوین برنامه‌های مناسبتی مانند هفته‌ی وحدت است.

وی در خصوص هفته‌ی وحدت اظهار کرد: نامگذاری این هفته توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بنام هفته وحدت نشاندهنده‌ی بینش عمیق و اهمیتی است که مناسبت‌های این هفته دارد.

استاندار تصریح کرد: مناسبت‌های مهمی از جمله هفته وحدت که بعد از انقلاب در تقویم کشور تدوین شدند گامی اساسی در بازپس گیری هویت دینی و ملی بوده و هستند.

وی تأکید کرد: فرمانداران می‌بایست سریعتر برنامه‌های هفته وحدت در شهرستان خود را تدوین و ابلاغ نمایند.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به فرمانداران بر برنامه ریزی و دقت عمل در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالجاری تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سال سیاسی کشور برگزاری انتخابات است.

زیویار ادامه داد: فرمانداران موظف هستند در این راستا از تمامی ظرفیت‌های شهرستان‌ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات استفاده کنند.

وی همچنین خواستار بررسی نیاز‌ها و کمبود‌های تجهیزاتی در شهرستان‌ها و اعلام به استانداری شد و عنوان کرد: فرمانداران نیاز‌های امکاناتی و تجهیزاتی خود را برگزاری انتخابات در اسرع وقت به معاونین و مدیران ستادی استانداری اعلام کنند.

 

برچسب ها: استاندار ، هفته وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.