سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰۰ پرس غذا بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۰ پرس غذا به همت خیران داوطلب این جمعیت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محلات کمتر برخوردار شهرستان های سراوان و خاش توزیع شد.


سید محمدمهدی سجادی اظهار کرد: ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک های داوطلبانه خیران و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: اعضای داوطلب این جمعیت در این ایام علاوه بر توزیع غذای گرم بین نیازمندان با هدف رفع محرومیت و کمک به مردم مناطق کم برخوردار منطقه سیستان، اقدام به توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم برنج از طریق خانه های هلال شهرستان نیمروز بین خانواده های کم برخوردار کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: جمعیت هلال احمر حلقه اتصالی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است از این رو این جمعیت سعی دارد با کمک خیران و داوطلبان برای تسکین آلام مردم کم برخوردار حمایت های خود را در قالب اینگونه طرح معیشتی اجرا کند.

وی در پایان به آمادگی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان مبنی بر همکاری و تعامل با خیران و داوطلبان هلال احمر در اجرای طرح ها و پروژهای معیشتی و داوطلبانه تاکید کرد.

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی زیاد (۱۱.۵ درصد گستره کشور) و موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استان هایی است که احتمال وقوع چندین مخاطره طبیعی بطور همزمان در آن وجود دارد، در شمال این استان تندبادها و گرد و غبار شدید و خشکسالی، در مرکز سیل و زلزله و در جنوب نیز احتمال وقوع سونامی و دمای زیاد هوا تا بیش از ۵۰ درجه و ریزش باران های فصلی و جاری شدن سیل های مقطعی وجود دارد.

هلال احمر سیستان و بلوچستان به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و عضوی از نهضت بین المللی «صلیب سرخ و هلال احمر» همواره در همه حوزه های بهداشت، درمان، توانبخشی، داوطلبان، امور جوانان، امداد و نجات در حوادث طبیعی و غیر طبیعی پیشتاز بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.