سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات در قزوین

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات انجام شده است.

موسی خانی  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در مراسم تجلیل از آتش نشانان و پیشکسوتان آتش نشان که در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ عملیات و امسال هم ۲ هزار عملیات امداد ونجات انجام شده که در این عملیات بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از حوادث نجات پیدا کرده اند.

موسی خانی خاطرنشان کرد: میانگین حضور آتش‌نشانان در سال‌های گذشته ۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه بود که امسال این عدد به ۱۶ ثانیه کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین۳۷ هزار نفر ساعت آموزش ایمنی برای رده‌های مختلف مختلف از جمله مهدکودک ها، مدارس و ... برگزار شده است.

موسی خانی، تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر تامین نردبان بلند مرتبه و اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، کمبود نیرو‌های آتش نشانی و کمک به جذب نیرو و تصویب لایحه قانون حق ایثارگری، جانبازی و شهدای آتش نشان در راستای حمایت از وضعیت معیشت خانواده‌های آنان را از خواسته‌های این سازمان اعلام کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.