سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب اطلس شاخص‌های بهداشت چهارمحال و بختیاری 

کتاب اطلس شاخص‌های بهداشت چهارمحال و بختیاری برای اولین بار در استان رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ برای نخستین بار در استان اطلاعات مرتبط با شاخص‌های بهداشت در سطح روستا‌ها و شهر‌های استان در قالب یک کتاب و گزارش بیش از ۴۰۰ صفحه‌ای با روایی و پایایی مطلوب توسط یک تیم به سرپرستی دکتر علی احمدی متخصص اپیدمیولوژی و رییس مرکز بهداشت استان جمع آوری و محاسبه و منتشر شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد  گفت: این کتاب در راستای سیاست گذاری، عدالت در سلامت؛ حمایت طلبی مبتنی از شواهد از بخش بهداشت و تصمیم گیری‌های مطلوب در حوزه بهداشت و سلامت مردم استان و برای مداخله در مناطق نیازمند مداخله برای ارتقای شاخص‌های بهداشت در چند نسخه محدود منتشر گردیده است.

 دکتر احمدی در آیین تجلیل از برگزیدگان و فعالان عرصه بهداشت محیط و بهورزان برتر استانی همزمان با روز جهانی بهداشت محیط افزود: امسال این روز با عنوان "آمادگی برای محافظت از سلامت مردم در هر زمان و هر روز" گرامی داشته شد.

رئیس مرکز بهداشت استان اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۵۴۵ بهورز در ۳۰۴ خانه بهداشت روستایی مشغول ارائه خدمات سطح یک سلامت به مردم استان هستند.

دکتر احمدی اظهار داشت: همچنین ۲۲۵ کارشناس بهداشت محیط در مراکز خدمات جامع سلامت استان خدمت رسانی می‌کنند.

به گفته دکتر احمدی؛ شاخص‌های بهداشت استان در سال ۱۴۰۱ و نیمه اول سال ۱۴۰۲ روبه بهبود و ارتقا می‌باشد که مرهون تلاش‌های بهورزان و کارشناسان محیط و سایر اعضای تیم سلامت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.