سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان اماکن خصوصی منطقه کمالشهر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: سه نفر از سارقان سابقه‌دار اماکن خصوصی که با استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت انباری ساختمان‌های مسکونی در کمالشهر و خرمدشت می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت متوالی از انباری ساختمان‌های مسکونی در مناطق کمالشهر و خرمدشت، رسیدگی به این پرونده‌ها به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی استان و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود از مناطق وقوع سرقت رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منطقه در سرقت‌ها را مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد، کفت: در ادامه با شناسایی همدستان متهم، آنها نیز به همراه یک نفر مالخر اموال مسروقه در عملیات‌های جداگانه در کمالشهر کرج دستگیر شدند.

نادربیگی از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و افزود: با تکمیل پرونده، متهمان به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.