سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دفاع مقدس باعث قدرتمند شدن ایران شده است.

سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در همایش پیاده روی خانوادگی در ایلام اظهار کرد: پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و دفاع مقدس است.

وی مطرح کرد: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، به همین دلیل است که این فرهنگ این‌قدر گسترش‌یافته و فراتر از مرز‌ها رفته است.

وی بیان کرد: در بسیاری از کشور‌های دنیا با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس به خودباوری و پیشرفت دست پیدا کرده و این یعنی اینکه فرهنگ دفاع مقدس به فراتر از مرز‌ها رفته است.

وی مطرح کرد: وزیر امور خارجه پیشین آمریکا همانند بسیاری از مقامات آمریکایی اعتراف کرده‌اند که آمریکا با راه‌اندازی جنگ علیه ایران باعث قدرتمند شدن ایران شده است در واقع دفاع مقدس باعث ایجاد پیشرفت در انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: باید توجه داشت که زمانی حتی برای تهیه سیم‌خاردار هم مشکل داشتیم؛ اما کم کم به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده و امروز به قدرت تهاجمی دست پیدا کرده و توان پاسخ به هر حمله دشمن را دارد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ایران قدرت حمله به هر کشوری را دارد؛ ولی استراتژی ما دفاع از مرز و بوم و منافع ایران است.

وی افزود: زمانی استکبار و آمریکا در جهان یکه‌تازی کرده و کشوری توان پاسخگویی با آن را نداشت؛ اما امروز هژمونی آمریکا در منطقه و دنیا به‌هم‌ریخته است.

وی گفت: امروز بیش از هر زمانی نیاز داریم که فرهنگ دفاع مقدس را تبیین کنیم چرا که دشمن با همه داشته‌هایش برای هویت‌زدایی و جنگ ترکیبی به میدان آمده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.