سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام رضا (ع) در البرز تمدید شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها مسابقه کتابخوانی از کتاب «نماز در سیره و سخن امام رضا (ع) در این استان تمدید شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل مرادی گفت: در استمرار سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن ائمه معصومین(ع) و در راستای بهره مندی جامعه فرهنگ دوست و دین مدار ایران اسلامی به ویژه خانواده ها و جوانان از آموزه های ائمه اطهار (ع)، چهارمین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن امام رضا (ع)» در البرزاز مرداد ماه امسال آغاز شد.

او افزود: علاقه مندان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان می توانند تا ۳۰ آبان ماه سال جاری برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: شرکت کنندگان برای تهیه کتاب مرجع این مسابقه تألیف «حسین قنادی» از انتشارات ستاد اقامه نماز از نمایندگی ستاد اقامه نماز استان البرزبا قیمت ۲۰۰ هزار ریال اقدام کنند یا نسخه الکترونیکی ن کتاب را با ۷۵ درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز تهیه نمایند.

مرادی از ویژگی های این کتاب را به نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا دانست و افزود: آزمون مسابقه بصورت مجازی و از طریق سامانه ستاد به نشانی mehr.namaz.ir خواهد بود و سامانه به مدت دو ماه وفق مهلت تعیین شده برای شرکت در آزمون فعال خواهد بود.

او گفت: نتایج مسابقه در تاریخ دوم آبان امسال مصادف با ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام خواهد شد .

به ۱۱۴ نفر از برگزیدگان کارت هدیه سه میلیون ریالی از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.