سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مولودی خوانی در بندرعباس به مناسبت آغاز هفته وحدت

به مناسبت سالروز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، مراسم مولودی خوانی در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم گفت: میلاد پیامبر اکرم (ص) نماد وحدت و همدلی میان مسلمانان است و ایجاد وحدت و ایستادگی در برابر دسیسه‌های دشمنان اسلام ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: برای حفظ و افزایش وحدت باید عوامل اختلاف شناسایی شوند تا بتوان با اختلاف و تفرقه در جامعه مبارزه کرد.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر احترام به تفکرات دیگران گفت: خودمحوری و تعصبات کور عامل تفرقه است و هوای نفس انسان را گرفتار اختلاف می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تمسخر اعتقادات دیگران را یکی دیگر از عوامل اختلاف عنوان کرد و گفت: انسان حتی اگر عقاید دیگران را قبول نداشته باشد، باید به آن تفکر احترام بگذارد.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس هم گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) دریای فیض و رحمت است و خداوند ایشان را به عنوان نمونه انسان کامل به جهانیان معرفی کردند.

شیخ جمالی گفت: وضعیت فعلی جهان اسلام و دیگر مناطق جهان مانند جنگ ها، نفرت پراکنی‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه مسلمانان بویژه میهن ما، ضرورت حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه را بیش از پیش نمایان می‌کند.

او گفت: باید با پایبندی به یک اصول مشترک، اتحاد و همدلی، ابهت و بزرگی بدست آوریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.