سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اضافه تناژ بار در راه‌های قزوین به هزار و ۷۳۸ تن رسید

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از کشف و شناسایی هزار و ۷۳۸تن بار بیش از حد مجاز در راه‌های این استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

علیرضا معیری پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از کشف و شناسایی هزار و ۷۳۸تن بار بیش از حد مجاز در راه‌های این استان طی نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در طی این مدت با انجام بازرسی از هزار و ۳۴۹ دستگاه خودرو، ۳۹۴ دستگاه به دلیل حمل بار بیش از حد مجاز از ابتدای امسال تاکنون اعمال قانون شده اند.

وی اضافه کرد:حمل بار اضافه بر ظرفیت وسایل نقلیه علاوه بر خطر‌های ناشی از بروز سوانح و تصادف‌های جاده‌ای، موجب آسیب به راه‌های ارتباطی می‌شود و به همین منظور با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

معیری پور ادامه داد:کامیون‌هایی که بار اضافه بر ظرفیت تعیین شده حمل می‌کنند توسط پلیس راه متوقف و گزارش مقدار اضافه بار و مسافت حمل شده برای بررسی و تصمیم گیری درباره راننده متخلف به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در حوزه ایمنی و ترافیک افزود: صدور هزار و ۶۹۸ پروانه عبور بار‌های ترافیکی، انجام ۸۵گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک، صدور ۸۴رای در کمیسیون ماده۱۴، برگزاری ۳دوره آزمون بدو خدمت و انجام۲۵ بازدید از عملکرد مراکز معاینه فنی از جمله فعالیت‌های این حوزه طی نیمه نخست سال بوده است.

برچسب ها: حمل و نقل ، اضافه بار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.