سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجدید بیعت معلمان قم با آرمان‌های انقلاب اسلامی

جمعی از فرهنگیان استان صبح امروز با حضور در مراسم «صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان قم» با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در آئین صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی، علیرضا رحیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، گفت: امروز وظیفه داریم در جبهه شناختی با آگاهی قدم برداریم و در تمام لحظات انقلاب، پای‌کار آن هستیم و در مقابل هر کسی در هر لباس و منسبی که بخواهد در مسیر و حرکت انقلاب خلل ایجاد کند، ایستادگی خواهیم کرد.

رحیمی افزود: امروز اینجا جمع شدیم تا اعلام کنیم تا رسیدن به قله نهایی و اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی ایران، پای کار خواهیم ماند.

در ادامه سردار کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به نشانه‌های روند نزولی دشمن، گفت: وقتی دشمن نتوانست با تجهیزات و جنگ‌افزار‌های نظامی، انقلاب اسلامی را از پای در بیاورد به جنگ رسانه‌ای و عملیات‌روانی روی می‌آورد که همین موضوع نشان دهنده ضعف و حقارت دشمنان قسم خورده انقلاب است.

او گفت: بنا بر اظهار کارشناسان جنگ ایران و عراق پر هزینه‌ترین جنگ معاصر بوده است.

سردار کبیری ادامه داد: امروز بیعتمان را با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اعلام می‌کنیم و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.