سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات؛ فرصتی برای نمایش اقتدار نظام

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت:انتخابات از مهمترین رویداد‌های سیاسی امسال است که برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن موجب افزایش اقتدار کشور و خنثی سازی توطئه‌های دشمن خواهد شد.

حسن ناهیدی در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: برگزاری انتخابات در استان باید به صورت جدی فرآیند‌های مربوطه را اجرایی کرده و زیرساخت‌های لازم را یک ماه قبل از رأی گیری فراهم کنند.

وی ادامه داد: مرحله بعدی که باید توسط حوزه‌های انتخابیه انجام شود، معرفی افراد معتمد است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداران باید معتمدانی که افراد مورد وثوق مردم از اقشار مختلف در حوزه فرهنگی، دانشگاهی و مذهبی هستند را معرفی کنند که از بین آن‌ها هیأت اجرایی انتخاب خواهد شد که نقش مستقیم‌تری در اجرا خواهند داشت و ظرفیتی مردمی محسوب می‌شوند.

ناهیدی بیان اینکه انتخابات، مسیر تحقق اراده ملت و فرصتی برای بالفعل شدن اراده و نظرات بالقوه مردم است، تاکید کرد: انتخابات فرصتی برای مردم و نظام محسوب می‌شود و ستاد انتخابات باید زمینه ساز خوبی برای ثبت نام کنندگان و انتخاب شوندگان باشد و ظرفیت مناسبی را برای انتخاب کنندگان ایجاد کند که بتوانند افراد مد نظر خود را انتخاب کنند.

وی گفت: انتخابات برای نظام یک فرصت است و هرچه از این فرصت بهتر استفاده شود منجر به سرمایه اجتماعی بیشتر خواهد شد و همراهی بیشتر مردم با نظام نیز سبب تولید قدرت برای نظام می‌شود و نظام می‌تواند با قدرت بیشتری از منافع ملی در خارج از کشور دفاع کرده و منافع بهتری برای ملت داشته باشد.

در این جلسه، محمد رضا موفق به عنوان مسئول کمیته‌ی آموزش ستاد انتخابات استان معرفی شد.

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.