سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انسانی عامل توسعه و پیشرفت کشور است

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: فونداسیون و سنگ بنای نیروی انسانی در مدارس است.

قدرت‌الله حمزه شلمزاری با اشاره به محور‌های سخنان رئیس جمهور در جمع دانش‌آموزان اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین روایت پیشرفت حرکتی خوب، کارساز و موثر برای ایجاد و تقویت امیدآفرینی در جامعه به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که دشمن برای کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی مفصلی دارد مهمترین اقدام ما باید روایت‌گری دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: می‌طلبد آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها؛ با هدف آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی زمینه بازدید آن‌ها از پروژه‌های مهم و اثرگذار افتتاح شده و در دست اجرا را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


حمزه با تاکید براینکه روایت پیشرفت نقش مهمی در روشنگری جامعه دارد، گفت: دانش آموزان و دانشجویان این سرزمین متوجه شوند که در درون کشور چه می‌گذرد و چه گام‌های مهم توسعه‌ای برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی عامل توسعه و پیشرفت در هرکشوری به شمار می‌رود، اظهار کرد: فنداسیون و سنگ بنای نیروی انسانی در مدارس است و در همین ارتباط معلمان و والدین باید برای تربیت دانش‌آموزان بعنوان مدیران آینده دست به دست هم بدهند، چون رشد علمی و تربیتی فرزندان این سرزمین به طور قطع در پیشرفت و تعالی کشور نقش اساسی دارد.

حمزه ادامه داد: دوران دانش‌آموزی بهترین دورانی است که باید شاکله و هویت افراد شکل بگیرد تا بتوان شاهد توسعه و پیشرفت کشور بود.

وی با اشاره به این سخن رییس جمهور در خصوص مدرسه قوی کشور قوی گفت: امام راحل دانشگاه را محل تربیت دانشمندان بزرگ و جبهه را بعنوان دانشگاه معرفی کردند، اما زیربنای همه این‌ها از مدرسه شروع می‌شود و باید دولت‌‍مردان و مسوولان بیشتر به مدرسه و تربیت دانش‌آموزانی توانمند توجه داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.