سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

هیچ دانش‌آموزی به خاطر ناتوانی مالی نباید از تحصیل بازبماند

هاشمی گفت: بخش‌های مختلف اهتمام داشته باشند که هیچ دانش‌آموزی به خاطر ناتوانی مالی از تحصیل بازنماند.

هاشمی  استاندار سمنان در آیین سراسری نواختن زنگ‌ عاطفه ها در استان گفت: جشن عاطفه ها فرصتی است تا بتوان به همنوعان خود به ویژه دانش آموزان آینده ساز کشور عشق ورزید، چرا که در آموزه های دینی و قرآنی به این‌ مساله تاکید شده است.

وی، جشن عاطفه ها را به نمایش گذاشتن مهربانی، انسان دوستی، تقسیم شادی، تبادل محبت و مهربانی و کمک به دانش آموزان نیازمند دانست، ادامه داد: این آیین یک اتفاق نمادین است و باید هر روز حس نوع‌دوستی و کمک به همنوعان و نیازمندان سرلوحه کارها باشد.

استاندار سمنان تاکید کرد: در جمهوری اسلامی نباید دانش آموزی به علت ناتوانایی مالی از تحصیل بازمانده شود، امروز به همت کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خدمات بسیار خوبی در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه تحصیل انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد و آموزش و پرورش طی یک برنامه مشترک، در راستای تامین مایحتاج دانش آموزان و دانشجویان استان، همکاری داشته باشند، اضافه کرد: تقارن جشن عاطفه ها، بازگشایی مدارس، سالروز آغاز امامت حضرت قائم(عج) و هفته دفاع مقدس را باید برای رفع نیازهای جامعه به فال نیک گرفت.

استاندار سمنان یادآور شد: از خیران مدرسه ساز و کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت در استان پای کار هستند تا دانش آموزان استان دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشند، تقدیر و تشکر می کنم.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه مدیران‌ مدارس در صورت‌ نیازنداشتن به کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس خود می توانند مدارس معین برای سایر مدارس در مناطق محروم باشند، گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان استان نیازمند کمک هستند، در سال جاری ۲ برابر سال گذشته به همت‌ خیرین و مردم استان جمع آوری کمک رقم خورد که بیش از ۹۰ درصد این جامعه هدف تحت پوشش قرار گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.