سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف حجاب، خط قرمز استان یزد در مسائل فرهنگی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مدیران دستگاه‌ها خواست از قوانین و مصوبات موجود برای رفع مشکل بی حجابی بهره برداری کنند.

 عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد کشف حجاب را خط قرمز استان در مسائل فرهنگی دانست و از مسئولان مربوطه خواست به طور جدی با این مساله برخورد کنند.

او در عین حال تدبیر در برخورد با پدیده کشف حجاب را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مقابله با بی حجابی به معنای بی تدبیری در مدیریت موضوع نیست. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با هشدار در خصوص وضعیت برخی درمانگاه‌ها و مراکز خصوصی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: در صورت مشاهده کشف حجاب در این مراکز در وهله اول این مراکز باید با جریمه پلمب مواجه شده و در صورت تکرار، مجوز مرکز مربوطه یا فرد متخلف باطل شود.

عزیزی در خصوص وضعیت عفاف و حجاب کارمندان دولت هم خاطر نشان کرد: در حوزه کارمندان دولت ما موضوع کشف حجاب نداریم بلکه برخی اوقات با مساله بد حجابی روبرو هستیم که کارمندان باید قوانین مربوطه را به دقت رعایت کنند. 

او همچنین از فعالیت‌های پلیس اماکن استان در برخورد با اصناف متخلف در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کرد.

حسینی مطلق مدیرکل بانوان و خانواده استانداری هم گزارش از اجرای طرح تربیت کنشگران عفاف و حجاب با عنوان طلایه داران عفاف و حجاب ارائه کرد. 

به گفته او در مرحله اول این طرح با ۴۰۰ نفر داوطلب از سراسر استان آغاز شده و پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی و تکمیلی و برگزاری ازمون‌های تئوری و عملی ۱۴۰ نفر به عنوان پرچمداران حجاب و عفاف در استان برگزیده شده اند تا فعالیت‌های میدانی در حوزه عفاف و حجاب در استان داشته باشند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری افزود: در این نشست مصوب شد کنشگران عفاف و حجاب ضمن هماهنگی با آموزش و پرورش با حمایت و پشتیبانی فرمانداری‌های شهرستان‌ها به تبلیغ عفاف و حجاب برای دانش آموزان بپردازند.

برچسب ها: کشف حجاب ، کنشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.