سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدفمند بودن مصرف سموم در بخش کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر هدفمند بودن مصرف سموم در بخش کشاورزی گفت : مصرف سموم باید براساس نظر کارشناسان و مروجان بخش کشاورزی باشد تا مانع از مصرف بی رویه سموم در بخش کشاورزی شود.

چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به نقش و اهمیت استفاده اصولی و کارشناسی شده از سموم گفت : مصرف سموم در بخش کشاورزی می‌بایست همراه با کار کارشناسی و توصیه شده از طرف کارشناسان امر باشد و باید مانع از مصرف بی رویه سموم در بخش کشاورزی شد.

چاله چاله بر توانمند سازی شرکت‌ها و موسسات بخش خصوصی جهت تقویت کنترل بیولوژیک آفات و بیماری‌ها و استفاده از متد جهانی تاکید کرد و افزود: نظارت‌ها می‌تواند بخش خصوصی را تقویت نماید و واگذاری فعالیت‌ها بدون نظارت قطعا سودمند نخواهد بود.

 وی افزود: وجود ساختار نظام مهندسی کشاورزی می‌تواند بستر را جهت واگذاری فعالیت‌ها و واگذاری امور تصدی گری فراهم نماید و در این راستا نتایج حاصل واگذاری‌ها را می‌بایست ارزیابی نمود.

چاله چاله ادامه داد: با توجه به نقش کارشناسان حفظ نباتات در کاهش عوامل خسارت زا افزود: لازم است ارتباط بین کارشناسان حفظ نباتات با کشاورزان حفظ شود و چنانچه وظایفی در این حوزه واگذار می‌شود می‌بایست همراه با احساس مسئولیت باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.