سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با فدا کردن شهدا در راه اسلام حماسه‌های متعددی را در کشور رقم زد، گفت: انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است.

سرتیپ علی رزمجو در همایش روایت فتح قله با موضوع جهاد تبیین و امید آفرینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس تجربیات مدیریتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گوناگونی را در راستای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی برای جامعه به ارمغان آورد.

علی رزمجو در ادامه تصریح کرد: نترسیدن از دشمنان یکی از مولفه‌های اصلی دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که با بهره گیری از آن میتوانیم از تهدیدات و موانعی که دشمنان بر سر راه اهداف انقلاب میگذارند به راحتی عبور کنیم.

وی تربیت جوانان با روحیه انقلابی و جهادی را بسیار برای جامعه مهم و اثربخش دانست و اظهار کرد: تربیت جوانان انقلابی در جامعه باعث می‌شود که همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بتوانیم از موانع دشوار عبور کرده و غیرممکن را ممکن سازیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر انقلاب اسلامی را در جهان در حال گسترش تلقی کرد و گفت: انقلاب اسلامی با فدا کردن شهدا در راه اسلام حماسه‌های متعددی را در کشور رقم زد و توانست به اسقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دست پیدا کند که همین مهم سبب گسترش آن در ملت‌های جهان و الگوگیری جهانیان از این انقلاب شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس افزود: اصحاب رسانه از مهم‌ترین قشر در جامعه در راستای اجرایی کردن جهاد تبیین و امید آفرینی محسوب می‌شوند.

محسن رضایی نژاد با اشاره به بخشی از برنامه‌هایی که از سوی سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این استان اجرایی می‌شوند تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر سالانه برنامه‌هایی همچون جشنواره رسانه‌ای ابوذر، برگزاری اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت و همچنین رویداد جام رسانه‌ای امید را برگزار می‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به رویداد جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: این رویداد همچون رزمایشی است که اصحاب رسانه را گرد هم می‌آورد و در مدت ۲۴ ساعت آن‌ها به‌طور جهادی و بدون خواب به تولید محتوای انقلابی و تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی می‌پردازند.

در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای رسانه در دوران ۸ سال دفاع مقدس با اهداء لوحی تقدیر به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.