سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت آموزی ۶۰۳ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در تابستان امسال

مدیر کل کمیته امداد از مهارت آموزی ۶۰۳ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در تابستان امسال خبر داد.

ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: در دوره تابستان امسال تعداد ۶۰۳ دانش آموز تحت حمایت در این دوره‌ها شرکت کردند که اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال برای این دوره‌ها توسط کمیته امداد هزینه شده است.

ظاهری افزود: مهارت آموزی و آموزش در زمینه‌های مختلف یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای دانش آموزان تحت حمایت بود که با همکاری اداره کل سازمان فنی و حرفه‌ای این عزیزان در دوره‌های مهارت آموزی این سازمان شرکت کردند و ضمن کسب مهارت موفق به دریافت مدرک از سازمان فنی و حرفه‌ای شدند.

وی اضافه کرد: این دوره‌ها دارای تنوع زیادی هستند و برای نمونه از اهم آن‌ها می‌توان تعمیر موبایل، تعمیر خودرو، تراشکاری، اپراتوری سی ان سی، مراقبت و زیبایی، کیک و شیرینی، عروسک باقی، خیاطی و تعدادی زیادی رشته دیگر نام برد که همگی این رشته‌ها کاربردی بوده و در آینده می‌تواند برای این دانش آموزان منجر به ایجاد شغل و درآمدگردد.

مدیر کل کمیته امداد عنوان کرد: برنامه‌های ایجاد اشتغال کمیته امداد برای همه خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد و به جز افرادی که توان جسمی آن‌ها اجازه فعالیت شغلی را نمی‌دهد برای اشتغال همه افراد تحت حمایت برنامه مجزا و کارشناسی شده‌ای وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.