سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

اهداف دشمنان تحریف و انحراف در فرهنگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: تلاش دشمنان در کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت ۸ سال دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حسینیه سیدالشهدا (ع) روستای سیف آباد این شهر اظهار کرد: تلاش دشمنان در کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت ۸ سال دفاع مقدس است.

او، به اهمیت جهاد تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: جامعه ما امروز نیاز دارد در انتقال فرهنگ دفاع مقدس توسط راویتگران و بخصوص پیشکسوتان که در ۸ سال جنگ حضور داشتند جهاد تبیین داشته باشیم که نیاز امروز کشور است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس به خوبی برای نسل‌های بعد از جنگ روایت نشود تحریف صورت می‌گیرد و این چیزی است که امروز دشمنان به دنبال آن هستند.

 او تصریح کرد: بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، ما در جنگ انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم و امروز در تحقق سخنان رهبر کبیر انقلاب در منطقه و جهان شاهد هستیم که چگونه مردم در قالب گروه‌های آزادی خواه در مقابل زور گویان و استکبار ایستادگی می‌کنند.

سرهنگ حیاتی به اهمیت رسالت همگان در مقابل خون مطهر شهدا پرداخت و گفت: رسالت ما در برابر خون شهدا توجه به کلام ولایت و تمسک جستن به اهل بیت (ع) است.

او بیان کرد: همه وظیفه داریم در راه زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) که در ادامه مسیر و راه شهداست تلاش داشته باشیم و بدانیم که همگی در برابر خون‌های شهدا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.