سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تضمینی بیش از ۴۱۰ هزار تن گندم در همدان

خرید گندم از کشاورزان استان همدان تا ۲۹ شهریور به ۴۱۰ هزار و ۵۲۵ تن رسید که نسبت به پارسال ۲۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: ۳۱۷ هزار و ۸۷۲ تن گندم تضمینی سال گذشته از کشاورزان استان همدان خریداری شده بود.

حسین خوانساری ارزش ریالی گندم‌های خریداری شده را ۶۱ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون ۷۱ درصد از مطالبات کشاورزان به مبلغ ۴۳ هزار و ۹۶۳ میلیارد ریال به آن‌ها پرداخت شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان همدان تاکید کرد: هم اکنون ۱۷ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان نیز در صف پرداخت است.

خوانساری گفت: شهرستان‌های رزن با ۷۵ هزار و ۴۹۲ تن، نهاوند با ۷۳ هزار و ۸۹۰ تن، کبودرآهنگ با ۷۵ هزار و ۵۶۷ تن گندم و اسدآباد با ۵۸ هزار و ۴۸ تن بیشترین خرید تضمینی گندم را به نام خود ثبت کرده اند.

او تاکید کرد: همچنین همدان با ۳۲ هزار و ۴۲۶ تن، ملایر با ۲۸ هزار و ۳۹ تن، درگزین با ۲۴ هزار و ۲۷۸ تن، بهار با ۱۹ هزار و ۳۰۰ تن، تویسرکان با ۱۶ هزار و ۸۷۴ تن و فامنین با ۶ هزار و ۶۱۱ تن در رده‌های بعدی میزان خرید تضمینی گندم در استان قرار دارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: خریداران تضمینی گندم به تفکیک مالکیت، سازمان تعاون روستایی ۲۰۸ هزار و ۲۷۵ تن، بخش خصوصی ۱۶۹ هزار و ۴۶۶ تن، کارخانه‌ها ۱۴ هزار و ۲۲۴ تن و مراکز دولتی ۱۸ هزار و ۵۶۰ تن هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.