سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۳ زندانی جرائم غیرعمد همدان چشم امید به کمک خیران 

۲۵۳ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های این استان به سرمی‌برند که ۱۳ نفر از آن‌ها خانم و بقیه آقا هستند.

یدالله روحانی منش گفت: زندانیان جرائم غیر عمد این استان شامل ۱۸۳ محکوم مالی، ۶۵ زندانی مهریه، سه زندانی دیه ناشی از سوانح و ۲ زندانی نفقه می‌شود.
او با بیان اینکه پیرترین زندانی همدان ۸۶ سال سن دارد افزود: این فرد به علت محکومیت مالی در زندان به سر می‌برد و پرونده وی در مرحله تحقیقات محلی است.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۱۰۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در ۶ ماهه امسال با کمک خیران و پرداخت مبالغ بدهی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
روحانی منش تصریح کرد: این افراد شامل ۶۹ زندانی مالی، ۳۱ زندانی مهریه، یک زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح و یک زندانی نفقه است که با پیگیری‌ها و تلاش ستاد دیه و همراهی و مشارکت افراد خیر از زندان آزاد شدند.
او افزود: مجموع بدهی این تعداد زندانی آزاد شده افزون بر ۶۴۷ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال بود که با اقدامات موثر ستاد دیه استان و همچنین مشارکت فعال افراد خیر، تامین و برای آزادی این افراد به شاکیان آن‌ها پرداخت شده است.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: البته با توجه به اقدامات انجام شده ۹۹ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال از این میزان بدهی توسط شاکیان بخشیده شد و حدود ۱۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال آن نیز توسط خود افراد زندانی، تامین و پرداخت شده است.

روحانی منش افزود: بیش از ۴۷۴ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال از بدهی زندانیان آزاد شده نیز با رای قاضی، اعسار به تقسیط (قسط بندی) شده است.

او گفت: میزان کمک پرداختی به پرونده‌های مالی و دیه ۲۹ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال است ضمن اینکه ۲۹ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال از بدهی زندانیان در قالب تسهیلات با مشارکت بانک‌های ملت، ملی، صادرات و تجارت تامین و پرداخت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.