سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم رفع هرچه سریعتر نقاط حادثه خیز و تکمیل محور‌های اصلی

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رفع هرچه سریعتر نقاط حادثه خیز و تکمیل محور‌های اصلی و بزرگراهی گفت : ایمنی خط قرمز ما است و دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید با جدیت پای کار باشند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه امروز (اول مهر) شورای ترافیک استان با تاکید بر لزوم ایمن سازی محور‌ها و رفع نقاط حادثه خیز گفت : ایمنی خط قرمز ماست و باید هرچه سریعتر نقاط حادثه خیز در سطح محور‌ها و راه‌های استان رفع شود.

وی افزود: در این زمینه هم راهداری در خارج از شهر با همکاری پلیس راه و هم شهرداری با همکاری پلیس راهور در داخل شهر باید همکاری داشته باشند.

وی افزود: هر جا که نیاز باشد چه داخل شهر و چه خارج از شهر باید دوربرگردان احداث شده یا پل عابر پیاده ساخته شود.

صحرایی به انتقادات صورت گرفته نسبت به مسدود کردن دور برگردان نزدیک به بیمارستان امام علی (ع) و بیمارستان طالقانی (سه راه حافظیه) گفت: این مشکل باید هرچه سریعتر رفع شود، چرا که چند دقیقه هم می‌تواند در نجات جان بیماران موثر باشد.

صحرایی بر لزوم تکمیل پروژه بزرگراه کربلا تاکید کرد و افزود: قسمت‌های باقی مانده این پروژه در محدوده سرپل ذهاب تا قصرشیرین باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

استاندار کرمانشاه بر تکمیل محور بیستون-سنقر هم تاکید و اظهار کرد: این محور در محدوده سه فرمانداری صحنه، هرسین و سنقر و کلیایی است که باید با همکاری هر سه فرماندار در دستور کار قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.