سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه استقبال از رونالدو ضعف مدیریتی را نشان می دهد

یک کارشناس فوتبال گفت: تعطیلی لیگ به ضرر همه تیم‌ها است و به نفع فوتبال ما نیست.

مجید جلالی کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از عملکرد نمایندگان کشورمان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد نمایندگان کشورمان قابل پیش بینی بود، به نظرم نتیجه غیر قابل منتظره‌ای اتفاق نیفتاد.

جلالی درباره باخت پرسپولیس برابر تیم النصر عربستان گفت: تیم پرسپولیس در این بازی خوب نبود و از همان شروع بازی مشخص بود که برای این بازی باور‌های خوبی نداشتند. اگر پرسپولیس مثل دیدار‌های قبل خود بازی می‌کرد و با همان شرایط به مصاف حریف خود می‌رفت به طور حتم می‌توانست بازی بهتری را انجام بدهد. البته اتفاقات رخ داده  برای پرسپولیس همانند اخراج سرلک و ۱۰ نفره شدن و مصدومیت ترابی و امیری هم به ضررش تمام شد و از این مسائل آسیب دید و روند بازی بر روی سرخپوشان اثر گذار بود.

این کارشناس فوتبال درباره این که عملکرد رونالدو را در این بازی چطور دید، گفت: به نظرم رونالدو در این بازی از خودش مراقبت می‌کرد تا آسیب نبیند به خاطر همین زیاد خوب بازی نکرد.

جلالی درباره این که زمین خراب آزادی حتی صدای النصری‌ها را هم در آورد، گفت: به نظرم مدل مدیریتی در سال‌های گذشته به این جا رسانده است که همه چیز ناامید کننده است. 

او درباره این که انتقاداتی به استقبال تیم النصر و رونالدو صورت گرفته است، اظهار کرد: این موضوع را نباید به فرهنگ نسبت داد. کسی که تشنه است و نیاز به آب دارد از دور سراب می‌بیند و کسانی که تشنگی را نمی‌فهمند او را مسخره می‌کنند. به هر حال جوانان ما سال‌ها از دیدن اسطوره‌های خود محروم هستند و در این فصل هم اکثر بازی‌های داخلی هم تماشاگر نداشت. همچنین رونالدو الگوی برخی از جوانان کشورمان است و زمانی که آن‌ها دیدند الگوهایشان در دسترس است آن حرکات را انجام دادند. این انتقاد باید به سمت ما باشد که نتوانستیم شرایطی فراهم کنیم که مردم کشورمان اسطوره‌های خود را از نزدیک ببینند و این از ضعف مدیریتی ما است.

کارشناس فوتبال درباره اظهارات درویش بابت حضور دخترش در مراسم استقبال از رونالدو گفت: این‌ها یکسری اقدامات مدیریتی به سبک الان است و مدیریت تخصصی و روز را شاهد نیستیم.

او درباره این که بازی بعدی پرسپولیس برابر الدحیل قطر را چطور می‌بیند، بیان کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها شکست بازی قبلی خود را جبران کنند و مطمئن باشید آن‌ها در دیدار  برگشت برابر تیم النصر ضعیف بازی نمی‌کنند.

او درباره تساوی سپاهان برابر تیم نیروی هوایی عراق گفت: به هر حال سپاهان در زمین حریف بازی کرد و نتیجه بدی هم نگرفت. البته  شاید کسر ۴ امتیاز از این تیم هم از لحاظ روحی و روانی بر روی این تیم تاثیرگذاشته بود و نتوانست آن طور که باید بازی کند.

جلالی درباره برتری تیم نساجی برابر تیم بمبئی سیتی هند در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به نظرم فوتبال هند نسبت به گذشته پیشرفت کرده است. با توجه به این که به تازگی فوتبال  هند حرفه‌ای شده است، نساجی به خوبی توانست این تیم هندی را شکست بدهد.

کارشناس فوتبال درباره تعطیلی طولانی مدت  لیگ برتر فوتبال گفت: زمانی که شما درخت را از ریشه در بیاورید نگران یک شاخه اش هستید، اما کلیت را از دست دادید. همه می‌دانند که تعطیلی لیگ به ضرر همه تیم‌ها است و به نفع فوتبال ما نیست. به نظرم این موضوع باعث عقبگرد فوتبال ما می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.