سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش شکوه هجرت با حضور ۲ هزار جهادگر در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برگزاری همایش سالانه شکوه هجرت با حضور ۲ هزار جهادگر استان در دوازدهم مهرماه خبر داد.

 هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در استان بیش از ۲ هزار گروه جهادی ساماندهی شده‌اند که به شکل تخصصی به نقاط محروم اعزام می‌شوند.  

او با بیان اینکه گروه‌های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی می‌شود افزود: ظرفیت‌ها در حوزه جهادی احصا شده و در آینده به بررسی آن خواهیم پرداخت. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: در مهرماه امسال همایش سالانه شکوه هجرت هم‌زمان با اختتامیه ملی جهادگران برگزار می‌شود که تجلیل از جهادگران نمونه بخشی از این همایش خواهد بود. 

هنری بر تعیین رابط دستگاه‌های اجرایی و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین گروه‌های جهادی تاکید کرد و گفت: ساماندهی گروه‌های جهادی با محوریت مساجد متناسب با نیاز‌ها انجام می‌شود.  

او با بیان اینکه قرارگاه‌های عملیات جهادی در سال گذشته تشکیل شده و در شهرستان‌ها هم قرارگاه‌های محلی، منطقه‌ای و پهنه‌ای را شکل دادیم، ادامه داد: پویش کتابخوانی به منظور بازخوانی کتاب دوباره فردوس در استان راه‌اندازی شده تا دستاورد‌های گروه‌های جهادی برای مردم تبیین شود. 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همایش سالانه شکوه هجرت با حضور ۲ هزار جهادگر استان در دوازدهم مهرماه امسال برگزار می‌شود و همچنین هم‌زمان اختتامیه جشنواره ملی جهادگران در محل فرهنگسرای مرکز استان برگزار خواهد شد. 

هنری با اشاره به اینکه ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره جهادگران استان ارسال شده است، یادآور شد: جشنواره جهادگران در سه بخش هنری، ادبی و تخصصی پیش‌بینی شد که عرصه‌های آن شامل عمران و محرومیت‌زدایی، سبک زندگی جهادی، بهداشت و سلامت، علمی و دانش‌بنیان، آموزش تحصیلی، جهاد تبیین، جهاد خدمت و خدمت مومنانه، ویروس منحوس کرونا، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری، امیدآفرینی، فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.