سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دام افتادن قاتل فراری در مخفیگاهش

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب، پس از ۲ هفته متواری بودن در خارج از استان خبر داد.

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی تماس تلفنی یک شهروند در مورخ ۱۴ شهریور امسال مبنی بر پیدا شدن یک جسد سوخته در یکی از روستا‌های شهرستان قاین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با توجه به متواری شدن متهم از محل ارتکاب جرم مأموران پلیس آگاهی به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل اختفاء متهم را پس از ۲ هفته در استان سمنان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پلیس آگاهی آن استان و همچنین با بررسی تمام محل‌های تردد مظنون و تجزیه و تحلیل یافته‌های اطلاعاتی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات انجام شده و با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را از این جنایت اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

 رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی  با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد؛ بیان کرد: مجرمان و افراد هنجار شکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.