سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه سوخت مهر امشب شارژ می‌شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین مهر خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم مهرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

در هفتمین‌ماه سال ۱۴۰۲، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.

همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها ابتدا شش ماه بود که به‌ دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام‌ شده و برای مقابله با گسترش آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای این سقف را به ۹ ماه تغییر داد. بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۹ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
سهمیه سوخت اینترنتی چی شد پس ... حتی پشتیانی سایت سماس هم از دسترس خارج شده و کسی جواب گو نیست .. بعد قیمت ها به شدن کاهش یافته بصرفه نیست ای ملت ای دولت چرا صدای ما رو نمیشنوید
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی رو واریز کنید مسئولین ...
ناشناس
۱۱:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
واقعاً خسته نشدید از این همه دروغ و دغل کاری. شما که گفتید هر کسی با کارت خودش می تونه بدون نگرانی‌ از بنزین آزاد استفاده کنه. به حرف شما اعتماد کردم دیروز از سهمیه آزاد کارت خودم استفاده کردم. و وقتی تموم شد از جایگاه دار پرسیدم این کی شارژ می شه گفت سره ماه. کارت خود جایگاه هم خالی شده بود گفت باید تا نصف شب صبر کنم. خدا از شما نگذره که دیشب با زن و بچه تو بیابون گرفتار شدم. لعنت بر ستمکاران بر ملت مظلوم. لعنت به ظالم. لعنت بر خائنین و منافقین.
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
چرا سهیمه آزاد رو کردید صد و پنجاه لیتر؟ از اصفهان داشتم بر می گشتم کارت خودم تموم شده بود پمپ بنزین هم نداشت.
سپاهی
۱۱:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
Yjcخواهش میکنم پیگیر کاهش سهمیه بنزین ازاد سه هزاری سیستان بلوچستان باشید بخدا جوابگو نیست 60لیتر 1500و 150لیتر سه هزاری اونم واسه استان به این بزرگی ما چه کناهی کردیم که اینجوری بسوزیم؟بیمار داشته باشیم بریم تا مرکز استان برگردیم شهرمون بنزین تموم شده
ناشناس
۱۲:۳۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
از همه مهمتر اینکه سهمیه خودروهای دوگانه سوز ۳۰ لیتر بیشتر نیست، مایی که جایگاه سی ان جی نداریم با این سهمیه پایین واقعآ چکار کنیم؟ خیلی به ضرر ماست.
بقیه جاهای کشور جایگاه گاز دارند اما اینجا فقط مرکز استان داره متاسفانه