سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژه موتوری نیرو‌های مسلح در کرمانشاه برگزار شد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: رژه نیرو‌های مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم رژه نیرو‌های مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که امروز (۳۱ شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم ولایی کرمانشاه برگزار شد، یگان‌های نمونه پیاده و موتوری نیرو‌های نظامی و انتظامی، با اجرای رژه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است، گفت: به جایی رسیده ایم که اروپا از ما تجهیزات نظامی می‌خرد و این اوج عزت است.

آیت الله علما با اشاره به سخنرانی قاطعانه آیت الله رئیسی در سازمان ملل، تاکید کرد: همه دیدند که رئیس جمهوری در سازمان ملل با شجاعت حرف ملت ایران را زد.

وی با اشاره به وضعیت ایران اسلامی در دوران قبل از انقلاب، گفت: روزگاری در این مملکت آمریکا برای مردم ایران تعیین تکلیف می‌کرد و حرف، حرف آمریکایی‌ها بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی شرایط فرق کرده و ما قدرتمند شده ایم.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و دنیا، اظهار کرد: درحالی که روزگاری ما را تحریم می‌کردند که هیچ کشوری نباید به ما چیزی بفروشد، امروز به جایی رسیده ایم که ما را تحریم می‌کنند تا کسی از ما چیزی نخرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه جهاد تبیین و روشنگری در مورد وضعیت گذشته و آینده کشور را در شرایط کنونی ضروری دانست و افزود: تبیین قدرت دفاعی گذشته و حال کشور در شرایط موجود باعث تزریق روحیه امید در بین مردم خواهد شد.

ریحانی تکریم شهیدان و ادامه راه و فرهنگ آن‌ها را ضرورت امروز کشور عنوان کرد و افزود: با تکیه بر فرهنگ شهدا می‌توانیم بر مشکلات پیش روی کشور فائق آییم.

وی یادآور شد: بواسطه رشادت‌ها و ایستادگی رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس امروز ایران اسلامی به الگویی برای کشور‌های موفق دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح پرصلابت‌تر از گذشته آماده جانفشانی برای پاسداری از کیان ایران اسلامی هستند، گفت: نیرو‌های مسلح آمادگی پاسخ به هر نوع تهدید دشمن را دارند و در راه حراست از خاک کشور از جان مایه می‌گذارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان قطعا دست از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برنمی دارند، گفت: نباید از توطئه دشمنان غافل شویم.

محمد طیب صحرایی، در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در کرمانشاه، اظهار کرد: آنچه امروز از عزت و کرامت نصیب کشور شده حاصل جانفشانی شهدا و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: عزت و عظمتی که امروز نصیب کشور شده در سایه ایمان به خدا، تلاش در راه خدا و غفلت نکردن از مکر دشمنان بدست آمده و با همین شرایط هم تداوم پیدا خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همانطور که تاکنون از مکر و حیله دشمنان غافل نبوده ایم از این پس نیز باید هوشیار بوده و از دشمنان غافل نشویم.

وی تاکید کرد: دشمنان قطعا دست از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برنمی دارند و باز هم علیه ما توطئه چینی خواهند کرد و برای مقابله با آن‌ها باید هوشیار باشیم.

صحرایی اشاره‌ای هم به فتنه‌های دشمنان در سال گذشته داشت و گفت: سال گذشته همین روز‌ها بود که ده‌ها کشور مستکبر و دشمن اسلام و انقلاب هرچه داشتند برای ضربه به جمهوری اسلامی به میدان آوردند، اما با غیرت و جانفشانی مدافعان امنیت و هوشیاری مردم با بصیرت در دستیابی به خواسته خود ناکام ماندند

در ادامه یگان‌های نمونه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج رژه رفتند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.