سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی پنج کشور برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی چهارم تا هفتم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: تا امروز کشور‌های امارات، ترکیه، مالزی، روسیه و عمان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان اعلام آمادگی کردند.


شهرام امیری افزود: با شهر‌های خواهر خوانده‌های اصفهان برای مشارکت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی گفتگو شده و چهار خواهرخوانده در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.


او زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان را چهارم تا هفتم مهر ما ه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان اعلام کرد وگفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار مترمربع از فضای نمایشگاه به فعالان بخش گردشگری و صنایع دستی اختصاص پیدا کرده است.


مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، هدفِ نمایشگاه امسال در حوزه صنایع دستی را حمایت از فروش محصولات عنوان کردگفت: امسال در این نمایشگاه تلاش بر عرضه و فروش محصولات صنایع دستی است و همچنین از چند اثر شاخص هنرمندان رونمایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
تلخند
۰۶:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
دو سه روز برای بهبود فروش صنایع دستی کفایت میکنه؟همه ای پیشکسوتها قبلا ناشناس بودن چرا اعلام نکردید تا هنرمندان ناشناسمون بتونن برای این نمایشگاه اماده بشن یا شرکت بکنن.چون جونمایشگاه خواهرونه هستش دلیل نمیشه فقط شما برادارا براش تصمیم بگیرید